Opšte informacije: Trajanje - 2 dana. Održava se kao otvorena, „in-house“ i individualna obuka.
Cilj seminara: Informacija o stvarnom zadovoljstvu kupaca proizvodom ili uslugom koju nudite ne govori samo da li će Vam se kupac vratiti, već i na koji način možete da poboljšate proizvod ili unapredite uslugu. Takođe, kvalitetno merenje zadovoljstva kupca je obavezno za sve koji imaju ili uvode ISO ili neki drugi standard kvaliteta.
Kome je namenjen: Direktorima i zaposlenima u prodaji i
marketingu, osobama koje su zadužene za internu procenu kvaliteta ili svoju
organizaciju pripremaju za ISOs ertifikaciju, menadžerima prodajnih timova, kao i svima kojima je zadovoljstvo
kupca važno za uspešno obavljanje posla. Polaznici dobijaju opširnu skriptu sa primerima upitnika i sertifikat o odslušanom seminaru. |
Teme seminara |
|
|
Predavač: Milorad M. Milivojević, sertifikovani predavač i prodajni konsultant. Sa više od 20 godina iskustva u izvršnom upravljanju, formiranju prodajnih timova, marketingu i prodaji, poslednih 10 godina obavlja i poslovni konsalting pri unapređenju prodaje.
Kotizacija: Puna kotizacija za seminar iznosi 37.580,00 dinara.
Popusti: Popust za više prijavljenih polaznika - 32.990,00 dinara po polazniku. U posebnim slučajevima popust na rane prijave.
„In-house“: Ovaj program se često izvodi kao interna obuka za preduzeća kod kojih je potrebno da sistem sprovodi više zaposlenih u prodaji i marketingu ili kontrolora. Obuka se tada može precizno usmeriti prema ostvarenju cilja i standarda koje se žele postići. |