MENTORSKA OBUKA „PROCENA USPEŠNOSTI ZAPOSLENIH U MARKETING SEKTORU“ |
Cilj seminara: Predstavljanje primenjivih metoda za merenja učinka i modela zarada zaposlenih. Analiza metoda i kriterijuma procene radnog učinka zaposlenih u firmama koje imaju sektor marketinga ili se bave poslovima vezanim marketing. Prikaz većeg broja praktičnih kriterijuma i efekata do kojih dovodi njihova primena.
Kome je namenjen: Zaposlenima na pozicijama u ljudskim resursima, šefovima marketing sektora, šefovima timova, vlasnicima i direktorima.
Grupe poslova na koje se obraća posebna pažnja: Kreativni poslovi, komunikacija, planiranje, analitički poslovi, menadžerske pozicije, vođenje klijenata/projekata, pomoćni poslovi i honorarni poslovi.
Šta polaznici dobijaju: Dobru osnovu za započinjanje procesa izrade i uvođenja sistema. Kroz praktične modele, ali i prenošenje iskustava stečenih na izradi sistema kod nas i u inostranstvu, ukazaćemo na prednosti korišćenja različitih modela u zavisnosti od pozicije. Polaznici dobijaju i detaljno urađene modele platnih struktura i sistem za merenje učinka u excel formatu.
Obuka koja će Vam pomoći da poboljšate rezultate firme u kojoj radite! |
Modeli zarada i učinak u marketingu Mogući kriterijumi i predmeti ocenjivanja Analiza: Metode ocenjivanja i rangiranja |
|
|
Procena uspešnosti
Detaljna analiza formulara za
ocenjivanje Metoda kritičnih incidenata Razvoj kompetencija |
Česta pitanja polaznika
Da li ću moći da dobijem odgovore na pitanja koje me interesuju? Da. Rad je veoma interaktivan i predavač veliku pažnju posvećuje upravo diskusiji na primerima koje polaznici daju i pitanjima koja postave.
Kakve su koristi od uvođenja sistema za merenje učinka zaposlenih? Koristi koje proističu iz uvođenja sistema nisu samo finansijske, već se ogledaju i u podizanju kvaliteta rada i boljoj organizaciji. Merenje učinka pomaže da se identifikuju oblasti u kojima je potrebno poboljšanje rada i kompetencija zaposlenih. Takođe, svim zaposlenima je jasnije šta su ciljevi i tome prilagođavaju svoj rad. Pored povećanja produktivnosti i smanjenja troškova, prisutno je i povećanje discipline zaposlenih, pa je korist višestruka.
Da li je obuka prilagođena malim ili velikim firmama? Obuka je prilagođena učinku i zaradama zaposlenih u sektoru marketinga i marketinškim agencijama, bez obzira bez obzira na veličinu firme. Predavač je obuku osmislio tako da znanje mogu primeniti svi, a primeri koje se navode su raznovrsni. Zbog rada u izuzetno maloj grupi (do 5 polaznika), predavač ima mogućnost da primere dodatno prilagodi samoj grupi.
Koja prethodna znanja moram da imam? Dovoljno je opšte razumevanje poslovnih procesa, a rad u grupi od samo 5 polaznika daje mogućnost predavaču da pruži sva potrebna objašnjenja, ako za tim ima potrebe.
|
Predavači:Ivan Marković, konsultant i šef tima za izradu sistema za merenje učinka zaposlenih sa bogatim iskustvom na izradi sistema u zemlji i inostranstvu. Radio je na izradi i korekcijama više od 200 različitih sistema upravljanja zaposlenima. Sertifikovani predavač sa više od 1000 dana održanih seminara i obuka vezanih za upravljanje performansama i zaposlenima. Vodeći predavač vodi obuku uz asistenciju stručnih konsultanata koji rade na izradi primera i parametara specijalizovanih za sektor marketinga.
Kotizacija: Puna kotizacija iznosi 97.380,00 dinara.
„In-house“: Za grupe od tri i više polaznika iz iste firme ili organizacione jedinice preporučujemo organizaciju interne obuke. U tom slučaju program se dodatno prilagođava potrebama i organizaciji firme i time se više pažnje može posvetiti konkretnim izazovima sa kojima se organizacija suočava. Grupe na internim obukama mogu imati do 10 polaznika. |