Cilj seminara: Nadogradnja postojećih znanja, kao i sticanje novih, vezanih za odnose s javnošću. Sticanje znanja i veština potrebnih za planiranje i uspešnu realizaciju PR kampanja. Prevazilaženje izazova kriznog PR-a i organizacije događaja.
Kome je namenjen: Seminar je prvenstveno namenjen PR Menadžerima koji žele da nadograde svoja znanja i veštine iz oblasti planiranja i realizacije PR kampanja, razumevanja kriznog PR-a i organizacije događaja.
Šta polaznici dobijaju:
Znanja o planiranju PR kampanje, sa konkretnim
koracima, kao i kako postupiti u kriznim situacijama i kako organizovati neki
događaj. Seminar je bogat radionicama kako bi polaznici stekli praktična
iskustva. Polaznici dobijaju i sertifikat o odslušanom seminaru. |
||
|
|
|
Važnost planiranja PR kampanje PR plan – koraci PR plan – kreativa / operativa Praktična radionica: PR plan Krizni PR: Kako / Zašto kriza? Ponašanje (koraci) u kriznim situacijama Praktična
radionica: Krizni PR |
|
Predavač: Ivana Mrkalj, Senior Partner „iConsult“, predavač i PR i komunikacioni menadžer sa dugogodišnjim praktičnim iskustvom.
Kotizacija: Puna kotizacija za seminar iznosi 33.580,00 dinara.
Popusti: Popust za više prijavljenih polaznika - 29.990,00 dinara po polazniku.
„In-house“: Obuka se izvodi i kao interna (individualna) obuka. Za cilj ima osposobljavanje jednog ili više zaposlenih za obaljanje poslova PR-a ili pomoći PR-u. Čest je slučaj i organizovanja obuke za osobe koje nemaju znanje vezano za odnose sa javnošću, ali svojim poslom predstavljaju firmu na različite načine. Za njih se pravi specifičniji trening koji će ih potpuno pripremiti za konkretne zadatke, a programi se mogu kombinovati. |