Opšte informacije: Trajanje - 3 dana; Održava se kao otvorena ili „in-house“ obuka.Uz konstantno unapređenje programa, obuku redovno organizujemo od 2004. godine.
Veličina grupe: Najčešće 5, a najviše 7 polaznika.
Cilj seminara: Predstavljanje važnih principa, kako bi polaznici kroz elektronsko poslovanje, prilagođeno našim uslovima, značajno uštedeli i optimizovali ukupne troškove poslovanja. Razumevanje metoda za ostvarivanje konstantne komunikacije sa kupcima / korisnicima.
Kome je
namenjen: Onima koji vode, rade ili teže
pozicijama u marketingu, PR-u i
prodaji, kao i svima koji žele ili im je u opisu radnog mesta da upravljaju ili
osmišljavaju sadržaj web
sajta. |
Teme obuke |
|
Internet
marketing Internet
prodaja |
Predavači: Sertifikovani predavači tima „IS Zaposlenje Org“ i „iConsult d.o.o.“ , konsultanti za oblasti IT-a i marketinga sa više od 10 godina praktičnog iskustva u Internet marketingu i prodaji.
Kotizacija: Kotizacija za obuku, za sva tri dana, iznosi 33.580,00 dinara.
Popusti: U slučaju prijave dva polaznika kotizacija
iznosi 28.580,00 dinara po polazniku.
„In-house“: Obuka se ne izvodi kao in-house, ali se organizuje u vidu konsultacija, kojima može prisustvovati do 5 polaznika iz iste firme. U tom slučaju, program i trajanje se u potpunosti prilagođavaju polazniku/polaznicima. |